tirsdag 3. januar 2012

Votter fra Færøyene

Enkle greie votter å strikke.  Mønsteret sitter i hodet med engang.   Det eneste jeg surra litt med var vrangbordskanten nederst, den skal strikkes vrang med tråden foran arbeide.  Ble endel kluss på første  vott.
Vott nr.2 strikkes fortiden baklengs, jeg har ikke strikket den lang nok før hullet til tommelen skulle lages.  Men pytt sann, da har jeg jo bare håndarbeid litt lenger.  Blir litt sånn når man skal ha med seg ski på tv sammen med strikking.. 

1 kommentar:

  1. Så godt jeg likte disse vottene,fargene også *nikke*
    Kanskje du kunne peke meg videre med litt info til hvor jeg kan kjøpe garn og mønster ? For jeg kan ikke huske å ha sett dem heller...
    Masse lykke til med psoriasisen, hørtes ikke noe godt ut :(
    Selv har jeg best erfaring med Tea-tree balm fra Telemark urtebrenneri,myrra
    Men sårene blir aller best i sol da ( som vi ikke har såå mye av nei.. ;p )

    SvarSlett