lørdag 19. november 2011

Så sitter jeg her igjen da..

Med såre finger tupper og hud som revner..  Etter forrige rundes medisin økninger har jeg også startet opp med Celle gift....  Skjønner ikke helt poenget for forrige runde hjalp ingen ting, da ble jeg bare syk..
Men jeg er ingen lege så......Da gjør jeg som legen sier...

Jeg er sliten, lei og deprimert av av alt dette, er det ikke hendene så er det beina og det blir liksom aldri fred å få....
Jeg klarer å strikke da, har strikket en genser/ tunika..Den har fletter i bærestykke og har rundsal.  To blå nisse luer ligger å venter på toving.  Fant ett lite søtt sjal i ukebladet Familien, det har jeg startet på.  Så ligger det garn å venter for å omformes til baby tøy og en tunika.  Baby klærne skal strikkes i hvit lanett så de får vente til fingrene mine blir bedre.   Sjalet tror jeg ender opp som julegave...

Bilder kommer plutselig..
ha en fin lørdags kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar