lørdag 29. oktober 2011

Kommer plutselig til å bli sprek....

Jepp, jepp ,jepp.

Verdens flotteste dame har fått seg en trenings maskin i heimen, den er sååå fin å se på atte...Noen fortalte meg at jeg faktisk må bruke den for at den skal virke... OOOOokei...
Storien er....Jeg har blitt lat.... Vel, jeg har sittet ganske passivt i de to siste årene,pga psoriassisen...blir vel sånn når man ikke klarer å gå. Nå er jeg blitt mye bedre og trenger å få jobbet inn litt energi og muskel masse. Jo jeg kan gå tur med bikkja, men da skal jeg gå Drammen Oslo hver dag for å få en god effekt... Så her må det jukses litt. Først tur med Sofusen, så opp på elipse maskinen, en sånn gå maskin med staver... Om jeg ikke tar meg selv i nakken nå, så blir doktor mannen sint på meg, vekta øker, det blir større press på ledd og Wenche føler seg ikke vel...
I dag skal jeg bare beundre den, i mmorgen skal jeg øve og til Mandag skal jeg trene... :o

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar