fredag 21. oktober 2011

Fredag....Hva surrer i mitt hode i dag.

Har ikke tatt i en strikkepinne enda...Dagen har gått med til dekkskift, og en smule shopping..Det ble iallefall ny vinter jakke..
Huset har jeg sklidd over med støvsugeren.....

Fingrene er behørlig teipet, har så mange ybersmå sprekker at jeg blir sprø.. Psoriassis palm plantaris er noe dritt.  
Det må påståes at jeg faktisk har blitt litt bedre etter at jeg begynnte med Enbrel sprøyter..
Men jeg er lei av såre og vonde ben, såre og vonde fingre og mye stille sitting fordi man faktisk ikke klarer å gå. For ikke å snakke om smøring med grufulle feite kremer som klisser og setter merker..  Derfor strikkes det.  Det klarer jeg om fingrene er aldri så såre.  Hadde jeg ikke  hatt strikkingen så hadde jeg klort meg tilblods....

Ferdig sutra....Er jeg.. Hmm jo....

Resten av kvelden skal vel egentlig gå med til det jeg har gjort meste parten av dagen... Slappe av..

Middag, jupp Gulasj suppe og hvitløks brød...
Gotteri....NEI... Bare på lørdan...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar