mandag 14. oktober 2013

Hvorfor har jeg Blogg...

Jeg glemmer helt å blogge jeg.   Skal prøve å ta meg litt sammen .  Så får vi krysse fingrene at det blir litt mer fart.

Jeg har blitt mye bedre av min Psoriasis, startet opp med nye medisiner ( Neotigason) i april.    Har fortsatt sår og sprekker , men ikke mer enn at jeg kan leve med det.   Neotigason har noen dumme bivirkninger som gjør at jeg ikke har lyst til å øke dosen for å bli kvitt resten..  Tørre øyene og tørr nese som klør og sprekker ikke mye morsomt.   Derfor har jeg valgt en gylden middelvei som jeg kan leve med.


Nå skal jeg brette opp ermene og starte jobben med å komme meg ut i arbeidslivet igjen.  Veldig spennende og kjempe skummelt.  Har snakket med ei kjempehyggelig dame på telefon som er min saksbehandler i NAV og jeg gleder meg til å møte henne.  

Jeg tar sikte på å komme inn på et kurs som heter Barne og ungdoms arbeider, krysser også fingrene for at alle mine år med Madsgutten kan gi meg så mye praksis poeng at jeg blir raskt ferdig....

Sommeren har vel gått sååååååder... Masse deilig vær og masse godt samvær med venner og famile,

I går kveld kom jeg hjem fra Stockholm, en deilig teater weekend.  Lørdag var vi  på Gota Lejon og så på Priscilla Queen of desert  http://www.gotalejon.se/forestallningar/priscilla-queen-of-the-
desert-the-musical/
en fargesprakende forrykende stykke som virkelig rocka hele teateret...  Spist mye god mat, flagret litt inn og ut fra forskjellige utesteder.  Kjempe kos kveld.

Søndagen tuslet vi rundt i Gamla Stan....
Vi var utrolig heldig med været og måtte faktisk kle av oss høst jakkene , Vi snakker 20 grader i sola


 
 
Jeg ble faktisk positivt overrasket over Søndags åpne  butikker..
 
 
Da jeg manglet litt strøm på min telefon, så fikk jeg ikke tatt bilde.  Disse bildene fant jeg på googles bildesider.
 
Sliten å sår beint i dag, er jo ikke vant til å gå så mye.   
 
#
Nå skal jeg sette meg ned med litt strikke pinner og garn, det er jo reve tider og jeg har ett par votter med reve motiv på pinnene. 
 
Ha en flott høst dag videre, nyt de vakre høstfargene akkurat nå, de forsvinner raskt og dukker ikke opp før om ett år...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar